Bıkkın ve işsiz akademisyen Yoon-ju, komşusunun köpeğinin sonu gelmez havlamaları yüzünden aklını kaçırmak üzeredir. Köpeği susturmak için giriştiği abartılı işler öyle tuhaf ve komik bir olaylar zincirini tetikler ki kendi halinde bir ofis çalışanı, köpekler uğruna savaşan bir kahramana dönüşür.
Türün Güney Koreli ustası Bong Joon Ho’nun ilk uzun metrajlı filmi, Parazit’in keskin mizahlı sosyal hicivlerinin izlerini taşıyor. Duygusallıktan uzak, arsız ve karanlık ironilerle dolu Barking Dogs Never Bite köpek alegorisiyle absürtlüğün sınırlarını zorluyor.