Squid Game dizisinden çok önce, kült filmlerin yönetmeni Kinji Fukasaku, bu distopik ölüm kalım mücadelesiyle sansasyon yarattı. Kōshun Takami’nin tartışmalı romanına dayanan Ölüm Oyunu, klasik Sineklerin Tanrısı öyküsüne modern bir ton katan politik ve gerilimli bir film.