Tehlikeli bir mahallede yaşayan isyankar Clotaire, keskin zekalı Jackie’ye aşık olur. Çeteler yüzünden ayrı düşünce aşkları sınanır ve Clotaire işlemediği bir suçla itham edilir. Yıllar sonra kader onları tekrar bir araya getirse de aşkın acı bir geçmişin üstesinden gelip gelemeyeceği meçhuldür.
Başrolünde Adèle Exarchopoulos’un yer aldığı bu heyecan dolu film, suç dünyasından genç aşıklara uzanarak zamanlar ve türler arasında dolanıyor. Gilles Lelouche’un ikinci uzun metrajlı filmi, gerilim ve kalp kırıklığıyla dolu bir yolculuk sunuyor.