Ingmar Bergman’ın en meşhur filmlerinden bazılarını çektiği Fårö’da geçen Mia Hansen-Løve imzalı film, geçmiş ile gelecek ve kurmaca ile gerçeklik arasında gidip gelerek sanat üretiminin zorlu ama romantik yollarına bakış atıyor. Vicky Krieps, Tim Roth ve Mia Wasikowska başrollerde.