Yetişkinlik çağında görme yetisini kaybeden Ingrid, dünyadan elini eteğini çekmeye başlar. Kocasıyla ve düşünceleriyle baş başa kaldığı, her şeyi kontrol edebildiği güvenli evinde inzivaya çekilir. Bir zamanlar görebildiği nesneler üzerine kurduğu hayaller, yavaş yavaş zihnini ele geçirir.
Görme yetisinden mahrum, hayal gücü ve kederiyle perdede bizi büyüleyen bir kahramana sahip bu duygusal film, Oslo, 31 Ağustos, Sessiz Çığlık ve Dünyanın En Kötü İnsanı‘nın Norveçli senaristi Eskil Vogt’un yönetmenliğe attığı ilk adımı müjdeliyor.