BMX Bandits
Judy, P.J. ve Goose adlı üç genç, yolda buldukları çalıntı polis telsizlerini satarak bisiklet almayı planlar. Bu telsizlerin banka soyguncularına ait olduğu ortaya çıkar ve Judy’nin kaçırılmasıyla riskli bir kovalamaca başlar.