Annesinin, kız kardeşinin ve geçmişin hayaletlerinin yaşadığı memleketi Pyrenees’e dönen Fran, dansçı olmak için geride bıraktığı bu dünyaya başka bir gözle bakmaya çalışır. Ama hiçbir şey istediği gibi gitmeyince dans etmeye başlar ve kendisiyle birlikte tüm köyü neşeli bir kaosa sürükler.
Nans Laborde-Jourdà’ya Cannes’da Kuir Palmiye getiren bu kısa filmde kasvetli bir umumi tuvalet, dansın büyüsüyla devrimci arzuların ve coşkuların mabedi haline geliyor. Maurice Ravel’in meşhur eserini bir özgürleşme çağrısına dönüştüren Boléro, sözü bedenlere bırakıyor.