Buenas noches, España
Bambaşka bir yaşamda, uyuşturucu kullanan İspanyol bir çift televizyonları aracılığıyla ışınlanır. Kısa süre sonra, sorunlu bir genç adam taşraya yolculuk eder ve kaybolmuş bir kadınla tanışır.
Işınlanmaya dair kayıtlara girmiş bir vakadan esinlenen genç ve asi Raya Martin, her yönüyle baş döndürücü, uyuşturucu kullanmış hissi yaratan bir aşk öyküsüne imza atıyor. Hipnotize edici bir vızıltı ve müthiş iki oyuncu, siyah beyaz ve diyalogsuz çekilmiş amatör filmi unutulmaz kılmaya yetiyor.