Austin Butler’ı sahaya süren bu şık suç filmi, seyirciyi 1990’ların New York’una götürüyor. Yönetmen Darren Aronofsky, Lower East Side’daki yüksek tempolu kovalamacaya kendine has yoğun ve gerilimli atmosferini katıyor.