Century of Birthing
19’uncu yüzyılın romancılarından bazı en iyileri gibi Lav Diaz da karakterlerin, peyzajların, sosyal ve politik mücadele tuvalini tam anlamıyla genişletmek için birden fazla hikayeyi birlikte dokumada dahidir. Bu başyapıtta birbirine karşı duran üç saç teli bir yay içinde paralel düşüyor.