Kelly Reichardt’ın Montana antolojisi, yükselen yıldız Lily Gladstone’u üne kavuşturdu. Laura Dern, Kristen Stewart ve Michelle Williams gibi üç büyük yeteneğin yanında parlayarak gönüllerde taht kurdu.