Chained Girls
Joseph P. Mawra’nın bu çok şaşırtıcı, belgesel olmayan işi 1965’li yıllarda lezbiyenlerin “kötü durumunun” bir resmini çizmek için tüm engelleri ortaya çıkarıyor. Elbette bu kalabalık için düşük bütçeli bir resim ama 60’ların ortasında Greenwich kasabasının inanılmaz bir “rastlantısal belgeseli”.