Yönetmen Alain Tanner (In the White City), Mayıs 68’in devrimci ruhunu ve ateşini memleketi İsviçre’ye taşıyarak, rahat burjuva yaşamından vazgeçip karşı kültürü kucaklamaya çalışan bir adamın çabalarını ustalıkla inceliyor. Tanner, 1969 tarihli bu çıkış filmiyle Locarno’da Altın Leopar kazandı!