Hong Kong sokaklarında, aşk acısı çeken iki polis farklı dünyalara ait iki kadının cazibesine kapılır. 223 numaralı polis, beş yıllık kız arkadaşından ayrıldıktan sonra sarı peruklu gizemli bir kadına aşık olur. 663 numaralı polis ise her gün uğradığı büfenin yeni tezgahtarının ilgisini çeker.
Faye Wong’un müziğin sesini her açışında hoplayan kalbimiz, Brigitte Lin’in sarı peruğu, Tony Leung’ın hüzünlü bakışları. Sinema tarihine sayısız ikonik an kazandıran bir deha ürünü. Wong Kar Wai’yi tüm dünyanın tanımasını sağlayan Chungking Ekspresi, yenilenmiş kopyasıyla karşınızda.