Yaşlanan anne babasına bakmakta zorlanan ve evliliği dağılmakta olan Isabell, bekar bir anne olan Anja ile tanışır. Bu karşılaşma onu ince ince inşa ettiği dünyasının kırılganlığıyla yüzleştirir.
Sanat filmlerinin yıldızı Nina Hoss, bu incelikli filmde ikinci kez yönetmen Ina Weisse ile işbirliği yapıyor. Memnuniyetsizliğin huzursuzluğuyla sessizce çalkalanan Brandenberg köyünde geçen hikayede farklı sınıflardan iki kadın, ikircikli duygularla var oluyor.