Cinerama's Russian Adventure
Dönemin en başarılı Sovyet yönetmenlerinin sekiz yılı aşkın bir sürede,çektiği Cinerama’s Russian Adventure, ABD’nin acayip bir dönemine tanıklık eden tuhaf bir belgesel. Sovyetler’e dair barışçıl bir tasvir sunan film, geniş ekran formatından en iyi şekilde faydalanan büyüleyici bir deneyim.