Tarantino’nun ikinci Kill Bill filminde usta dövüşçü Pai Mei’yi canlandıran Gordon Liu, intikam için kadınlara özgü bir dövüş tekniği öğrenen acemi bir öğrenciye hayat veriyor bu filmde. Ölümün Beş Parmağı filminin başrolündeki Lo Lieh’nin yönettiği, kaçırılmayacak bir Kung fu klasiği.