İnternette ürün satarak kazanç elde eden Tokyolu fabrika işçisi Ryosuke, işini büyütmek için kız arkadaşıyla birlikte taşraya taşınır. Ancak gizemli saldırganların onu hedef almasıyla yeni hayatları altüst olur, gizli düşmanlar ortaya çıkar ve pamuk ipliğine bağlı huzuru bozulur.
Kült yönetmen Kurosawa’nın bu sürprizli tekno-gerilim filminde “klavye savaşçıları” gerçek hayatta kaos yaratıyor. Çevrimiçi paranoyadan gerçek dünya şiddetine ani bir geçiş yaparak türler arasında köprü kuran Cloud bireyselleşmiş toplumun sonunu getirebilecek kaynak kodunu çözüyor.