Ünlü oyuncular ve müzisyenler, kısa kısa bölümler halinde, Tesla bobininden müzik kutularına, eski tanıdıklardan diş hekimlerine dek her konuda sohbet ediyor. Farklı zaman ve mekanlara yayılan bu sohbetlerin iki ortak noktası var: kahve ve sigara.
Jim Jarmusch’un 15 yıldan uzun sürede çektiği bu olağanüstü derleme, RZA ve GZA’dan Bill Murray ve White Stripes’a kadar pek çok efsane ismi bir araya getiren yıldız kadrosuyla leziz bir komedi ve doğaçlama ziyafeti sunuyor. Iggy Pop’un dediği gibi, “Kahve ve sigara, muhteşem ikili diye buna denir.”