Gerçek suç vakalarından ilham alan Michael Borodin’in çarpıcı çıkış filmi, Rusya’daki Özbek göçmen işçilerin maruz kaldığı şoke edici istismar sarmalını gözler önüne seriyor. Sistematik sömürünün kökenlerine inen film, hem bireyleri hem de umursamaz hukuk sistemini suçlamaktan çekinmiyor.