Ciddi bir trafik kazasından kurtulan James Ballard, panseksüel trafik kazası kurbanlarının yer aldığı fetişlerle dolu bir yeraltı dünyasına çekilir.
J.G. Ballard’ın olay yaratan romanından uyarlanan bu filmde David Cronenberg insan arzusunun en derin uçurumlarını keşfe çıkıyor. 90’ların en iyi filmleri arasında yer alan Çarpışma, tüm sınırları ortadan kaldırırken cinsellik ve ölüme dair patolojik bir hikaye anlatıyor.