Cryptozoo
İnsanların mitolojik varlıklarla beraber yaşadığı bir dünyada, bu nadir bulunan yaratıklar, Cryptozoo adlı özel bir hayvanat bahçesinde, Lauren’in koruyucu kanatları altında tutulurlar. Rüyaları yiyen tekinsiz bir canavar ortaya çıkınca, Lauren onu askeri birliklerden önce bulmak zorundadır.
Büyüleyici mitolojik varlıklarla dolu fantastik bir evrene halüsinatif bir yolculuk! Dash Shaw’un eşsiz hayal gücünden çıkma bu eserde, klasik tekniklerle hazırlanmış el çizimi animasyonlar ve retro aksiyon filmlerinden çıkma sahneler hiç umulmadık şekillerde bir araya geliyor.