Dark Blue Girl
Jimmy ve Hannah, bir Yunan adasındaki yıkık dökük yazlıklarına nihayet alıcı bulunca, tam iki yıl önce ayrıldıkları bu eve geri döner. Aile içinde gerilim artınca küçük kızları Luca tüm dengeleri bozar.