Nasıl Seks Yapacağız? gibi gençlerin tatil maceralarına eğilen Christian Avilés’nin iddialı kısa filmi, güneşe aç İngiliz gençlerle bu temayı başka bir seviyeye taşıyor. Sıcak bir mizah anlayışıyla örülü film, kendi mitolojisini yaratarak kısacık bir taşlamayla dünyayı aydınlatıyor.