Deaf
İşitme engelli Ángela, işitme engeli olmayan sevgilisi Héctor ile bebek beklemektedir. Bebeğin doğumuyla ilişkileri sarsılınca Ángela, kendisine kucak açmayan bir dünyada çocuk yetiştirmenin zorluklarıyla yüzleştir.
İşitme engelli oyuncu Miriam Garlo’nun harikalar yarattığı Eva Libertad imzalı film, engelli bir anne olmanın yalnızlığını keskin bir şekilde resmediyor. Dinlemeyi reddeden bir toplumda duyanlar ile duymayanlar arasında duygusal bir diyalog geliştiren derinlikli bir drama.