Laz şair Hasan Helimişi’nin kendi sesinden anlattığı yaşam öyküsü, ölümünün ardından onu hiç tanıyamamış kızının babasına duyduğu özlemi ve yalnızlığı üzerinden işleniyor. Aynı dili konuşamayan baba-kız arasında, film, zamanı aşan ortak bir dil kuruyor.