Zengin ve orta yaşlı Armando, genç erkekleri para karşılığında evine çeker. Onlara dokunmaz, sadece uzaktan izlemek ister. Armando’nun sokak serserisi Elder ile ilk karşılaşması barışçıl geçmese de yalnız adamın sert ve yakışıklı gence olan ilgisi devam eder.