Godard’ın kendini yeni baştan tanımladığı 80’ler dönemine ait Détective, her biri birer tabloyu andıran enfes karelerden oluşan bir yapboz. Yapımcılarına bir polisiye sözü veren Godard, otelde geçem tüm suç filmlerinden parçalar taşıyan oyunbaz bir labirent ortaya çıkarıyor.