Dim Sum: A Little Bit of Heart
Yasujirō Ozu’nun aile dramalarının zarif ruhu, Wayne Wang’in değişim rüzgarlarından etkilenen Çinli-Amerikalı bir aileyi anlattığı bu filmde yaşamaya devam ediyor. Yemeğin kültürel mirasın taşıyıcısı haline geldiği sofralarda sevgi sözcükleri de söylenmeler de kendine yer buluyor.