Drowning Dry
Litvanyalı yönetmen Laurynas Bareiša’nın ikinci filminde iki yetişkin kardeşin bir araya gelişi ve yollarını ayırışı, hüzünlü bir dansa dönüşüyor. Yasın zaman ve hafıza üzerindeki etkisini irdeleyen bu dokunaklı aile portresi, cevapları geçmişte arıyor.