Pablo Larraín, dans ve dramayı harmanlayan bu hararetli filmde Şili’deki seks, güç ve aile dinamiklerine bakış atıyor. Nicolas Jaar’ın heyecan verici müzikleriyle Ema, Mariana Di Girolamo ve Gael García Bernal’in performanslarıyla güçlenen bir anarşi fırtınası gibi.