Evolution of a Filipino Family
Kararlı ve haşin bir ciddiyete sahip bu samimi destan, zavallı bir tarım topluluğunun çöküşünü ve umutla yeniden canlanışını sabırla ve metodik olarak gözlemliyor.
Filipinli auteur Lav Diaz en epik filmiyle karşımızda. Yapımı dokuz yıl, izlemesi on saat (!) süren öykü, önce film sonra video formatında çekildi. İçten ve aynı ölçüde kapsayıcı aile destanında, Çocukluk filmindeki gibi, genç oyuncuların büyümelerini seyretmek sahiden de büyüleyici bir deneyim.