Fancy Dance
Gelenekler ve gençlik kültürü, Masayuki Suo’nun popüler sinemaya adım attığı bu filmde çarpışıyor. Slapstick aksilikleri çileci bir ciddiyetle, gitar riff’lerini de mantralarla yan yana getiren Fancy Dance, kaosun içinden aydınlanmaya uzanıyor.