Uyarıcı bitkilerin Etiyopya kültürü ve ticaretindeki yerini anlatan Jessica Beshir imzalı belgesel, gat otunun sarhoş ediciliğine öykünen görsel bir şiir gibi. Puslu siyah-beyaz görüntülerin yarattığı büyülü manzara, hasadın zorluğu ile çakırkeyifliğin hazzı arasındaki bulanık sınırı çağrıştırıyor.