İran, 1998. Bir grup öğrenci, kış gündönümünde düzenlenen uçurtma uçurma yarışmasına katılmak üzere Hazar Denizi kıyısındaki ücra bir ormana doğru yola çıkar. Restoranları için ete ihtiyaç duyan iki yerel aşçı kamp alanına baskın düzenleyince grup neye uğradığını şaşırır.