Küçük bir grup insan rahatlamak için bir adaya gelir ama yakın zamanda kendilerini bir katilin adadaki tuzağının içinde bulur.
Mario Bava, Agatha Christie tarzı bir polisiye olan, bir dizi garip, psişik cinayet ve entrikayla dolu bu gerilimle korku ustası olarak marka olma yolunda bir sıçrama yaptı.