Flowers of Taipei: Taiwan New Cinema
Hirokazu Kore-eda, Hou Hsiao-hsien, Wang Bing, Kiyoshi Kurosawa ve Jia Zhangke’yle röportajlar içeren bu belgesel portresi Yeni Taiwan sinemasında bir dönüm noktası üzerine eksiksiz bir bakış açısı sağlıyor. 20’inci yüzyıl sinemasının en önemli dönemleri üzerine gerekli bir belgesel.