Bu modern melodramda, güçlü maskelerin ardında yatan kırılgan ruhlar gün yüzüne çıkıyor. Amerika’daki beyaz orta sınıf yaşamında sakin bir hüzünle süzülen oyuncu Dina Korzun, Ira Sachs’ın ihanet, kalp kırıklığı ve gizli tutkulara dair çarpıcı filminde olağanüstü bir performans sergiliyor.