Fernando ve César, 1960’ların sonlarında Brezilya’daki diktatörlük rejimine karşı savaşmak için MR8 adlı isyancı gruba katılırlar. César bir banka soygunu sırasında yakalanınca Fernando, Brezilya’nın Amerika büyükelçisini kaçırmaya ve 15 siyasi tutuklunun salıverilmesini talep etmeye karar verir.