Seine Nehri’nin geceleri büründüğü şiirsel hava, Robert Bresson imzalı bu aşk hikayesinin restore edilmiş kopyasında mavinin büyüleyici tonlarıyla vücut buluyor. Dostoyevski’den modern sanat, halk müziği ve özgür aşkla dolu bir uyarlama yaratan film, gençlik arzularının buruk tadını hissettiriyor.