1970’lerde 18 yaşındaki Maria Fabiani Buenos Aires’te annesiyle yaşarken, kenar mahallelerde okuma yazma bilmeyen yetişkinlere ders verir. Rejim karşıtı faaliyetlere katıldığı gerekçesiyle Arjantin ordusu tarafından kaçırılan Maria Olimpo Garajı’nda işkence görürken, annesi de çaresizce onu arar.
1970’lerde Arjantin’deki cunta rejimi döneminde şiddete maruz kalıp zorla kaybedilen sayısız insana saygı duruşuna bulunan siyasi bir gerilim. Yönetmen Marco Bechis, sansürle geçen yıllara rağmen, ülkenin şiddet tarihini ve umudun çelişkilerini gözler önüne seriyor.