Geoff McFetridge: Drawing a Life
Sanatçının en ünlü işbirlikçileriyle (Spike Jonze, Sofia Coppola) yapılan röportajları içeren bu sürükleyici belgesel, McFetridge’in sıradışı yolculuğunu kendi ağzından anlatıyor. Bilinçli bir çalışma etiğini benimseyen sanatçı, toksik “dertli sanatçı” modeline ilham verici bir tezat oluşturuyor.