Good Thanks, You?
Saldırıya uğradıktan sonra sessizliğe gömülen Amy yaşadığı şokla, yardım beklediği insanların beceriksizliğiyle ve şahsi sorunlarıyla başa çıkmaya çalışır. Yetkililer travmasını daha da beter hale getirirken yaşadıklarıyla yüzleşmesi ve değerlerini koruması gerekir.
Molly Manning Walker, Nasıl Seks Yapacağız? adlı ilk uzun metrajından önce, umursamaz sessizliklerin hakim olduğu bir kültürde acı gerçekleri ifade etmenin zorluğunu resmediyor. Seyirciyi düşünmeye sevk eden bu çarpıcı kısa film, İngiliz sinemacının gelecek vaat ettiğinin kanıtı.