Grand Theft Hamlet
COVID-19 salgınında tiyatrolar kapanınca belirsiz bir gelecekle karşı karşıya kalan iki oyuncu, Grand Theft Auto Online oyununun sanal kaosunda teselli bularak en sevdikleri oyunun sürprizlerle dolu dünyasında Hamlet’i sahnelemeye karar verir. Bağımsız bir Project 1961Ltd yapımı.