Hayallerim, Aşkım ve Sen
Atıf Yılmaz hayaller, düş kırıklığı ve sinemaya dair bu unutulmaz filminde Yeşilçam’ın ilham verdiği hayallere acı tatlı bir saygı duruşunda bulunuyor. Ümit Ünal’ın güçlü senaryosu, bir senaristin gözünden sinemanın dönüştürücü gücüne bakarken, Türkan Şoray üç ayrı karakteri ustalıkla canlandırıyor.