Heremias (Book One: The Legend of the Lizard Princess)
Bu bir adamın bir kasabadan şehre gidip dönmesinin ötesinde; onun mutlak masumiyet durumundan bilinmeyene, hayal kırıklığına, suçluluk durumuna yaptığı yolculuktur.
Filipinli yönetmen Lav Diaz bizi hayatın Heremias’ın başına gelen olayın içine batırıyor; bu yüzden Filipin toplumuna özgü yozlaşma ve belalarla dolu. Modern bir Jeremiah efsanesi, öfke ve merhametle anlatılan modern bir kıssa.