İki Şafak Arasında adlı çarpıcı çıkış filminin ardından Selman Nacar, adalet ve vicdan meselelerine odaklanarak sürükleyici bir hikayeye imza atıyor. Ahlaki ikilemler ve kişisel çalkantıların yarattığı gerilimi resmeden Tereddüt Çizgisi, verdiğimiz kararların ağırlığını ustalıkla irdeliyor.