Polis, Hope Harbor adlı ücra köyde ortalığı kasıp kavuran gizemli bir yaratığın peşindedir. Ormanda yaratığı izleyen bir grup avcı, farkında olmadan av haline gelir. Felaketin tohumları bir kez atılınca, çatışma giderek kozmik boyutlarda bir trajediye dönüşür.