Beni Adınla Çağır’ın baş döndürücü başarısından önce Timothée Chalamet, Elijah Bynum’un ilk filminde Peşimdeki Şeytan’ın yıldızı Maika Monroe ile birlikte aşk dolu unutulmaz bir yaz daha yaşamıştı. Nostaljik melodilerle bezeli bu büyüme hikayesi, gençliğin pervasızlığından güç alıyor.