“Trash” sinemanın unutulmuş tuhaf hazinesi House on Bare Mountains, 60’ların başından bir erotizm harikası. Hollywood modellerinin canavarlarla karşılaşmasının düpedüz karmaşaya evrildiği filmin en basit sahnesi bile çıplaklığa bir bahane. Posterde de yazdığı gibi film “Nürama” formatında çekildi!